Sunday, February 7, 2010

+最真实的我+

没想到。。。我会成为部落格里的常客。。。

在这里,我可以任意地抒发自己的心情。。。
在这里,我可以尽情地挥发自己的不满。。。
在这里,我可以倾听自己内心最真实的呐喊。。。
在这里,我可以完全不理会世俗的眼光。。。
在这里,我可以完完全全属于我自己~~~

最重要的事,
在这里,我再也不是别人眼中的天使,而是我自己内心里的恶魔。。。

我有我言谈的自由,不爽这样最真实的我的话,你可以滚开!不要逗留在我的地盘!!!

星座专家都说双子座有双重性格?
对,没错,的确没错。。。
说真的,不是我表里不一,而是有时连我自己都乱了。。。

我真的觉得我有两种性格,

我可以很静,也可以很吵
我可以很理智,也可以很感性
我可以很善良,也可以很邪恶。。。

在现实里,我并不邪恶,是因为我的理智告诉我:
“什么是该做的,什么是不该做的”
“什么是该说的,什么是不该说的”


我有我自己的原则:做多就错多,说多也是错多
每个人都有每个人自己的原则,不要因为别人的原则和你的不一样,你就要强迫别人要和你有一样的原则。。。

人是个体,来自不同的家庭背景,请尊重他人的不一样!!!
我尊重你,但请你也尊重我。。。

一直以来,我内心的天使一直强迫着我内心的恶魔离开。。。

最近的我发现,恶魔的实力越来越强大了,我再也控制不住了。。。
俗语说:“佛都有火”啦~

我再也不要做“滥好人”了!

也再不要乱发“好人卡”了!

好人不被珍惜,甚至会被遗弃。。。

在现实社会里,邪恶才是王道,才最真实。。。
要坏,就要坏到彻底。。。

一直到今天的我才发现原来“好”也可以是一种压力
荒谬~ 可笑~~

我不去骂,我不去吵,我也不去闹
可能你会愧疚,但你会吗?


有太多太多时候,我都是在装,总是装作无所谓,可是我真的不在乎吗?

因为失去过,所以我才学会珍惜
因为受过伤,所以害怕再受伤害


自己也曾受过伤,也应该知道受伤的痛。。。
那为什么还要一直再去伤害别人呢?难道别人的痛就不是痛吗?


伤害造成了说再多的对不起也是无法弥补的。。。


我自认我从来就没有做过坏事,而且还是大好人一个!
别人要我帮忙的事,我从来都不说不!
为何现实总是那么残酷?要给我这么多惩罚?

如果有得选则的话,我并不想成为双子座。。。
因为这样的我真的很痛苦。。。

还好,我找到了抒发的管道>>>部落格。。。
不然,再这样下去,我觉得迟早有一天我会精神分裂。。。

也许,我再也不要做好人了。。。

其实,我做好人太多做得也有一点累了,厌倦了!
是时候唤醒我内心的恶魔。。。

做一个坏人,也许我会比较快乐一点,自在一点。。。
想说什么就说什么,想做什么就做什么。。。
不违背自己的良心。。。

现在的我正努力学会把我内心的恶魔带到现实社会中。。。

3 comments:

  1. Then become a scorpio like me... :p
    U will turn to b a pure devil!!!
    Ppl are origin born in angel and demon... some will become angel some will be demon... u should b lucky tat u are an angel(mayb :p)
    It is really scary if some one turn to be a demon! i heard from a man, last time in Cambodia, kids were trained to be murder! At the beginning they will think it is normal(kid at that time never been teach that killing will be judge), they starting to kill kill kill and kill... finally they got HUNGER in KILLING and they think that killing ppl is just a piece of cake! At the end, they cant control theirselves, they kill any1 by using any weapon even just a pen! Finally, some of them were sent to counsellor. Some of them were been counselling for plenty years, 10, 20, or mayb 30 years... It take a long time to cure and teach the kids... How sad..
    We should lucky we been teach since kid that what is good and what is bad, we shouldn't think to be how how how and how... Just be ourselves! We no need to be who who who and follow people steps... Keep urself on.. :)

    ReplyDelete
  2. Keep myself on to be a pure devil?hahahaXD...
    how sad,I do good to others but no have anyone appreciate my good...sometimes be myself also felt suffer,I cant follow my mind...
    then,u are devil or angel?hahaha...be devil good!no need care about others...

    ReplyDelete
  3. hmmm... u r rite too... sometimes we good to ppl they don noe... some ppl do know but they thought that u SHOULD do that! this is life, is normal ppl like that... what we can do is accept it.. one day sure got ppl will appreciate ur good. :)
    me? i am angel for my fren that i think i should be with them, i will be devil for ppl i do not know or i hate! hahaha.. :p

    ReplyDelete